Veelgestelde vragen

1.1 Hoe neem ik contact op met jullie?

Wil je contact met ons opnemen? Dat kan! Hieronder vind je alle mogelijkheden:

  • Vul het contactformulier in op onze klantenservice pagina
  • Stuur een e-mail naar info@telefoonkabeltje.nl
  • Stuur een bericht op Instagram

1.2 Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 10:00 uur en 18:00 uur. Binnen deze openingstijden staat onze klantenservice jou telefonisch te woord en proberen we zo snel mogelijk (op werkdagen binnen 24u) te reageren op e-mails en telefoon.

In het weekend zijn wij niet telefonisch bereikbaar. Wel kan je ons een e-mail sturen welke wij meestal op de eerstvolgende werkdag beantwoorden.

Openingstijden klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 18:00u 
Zaterdag & zondag: gesloten

Onze klantenservice is daarnaast gesloten op de volgende feestdagen:

  • Tweede Paasdag, 22-04-2019
  • Hemelvaartsdag, 30-05-2019
  • Tweede Pinksterdag, 10-06-2019
  • Eerste Kerstdag, 25-12-2019
  • Tweede Kerstdag, 26-12-2019
  • Nieuwjaarsdag, 01-01-2020

1.3 Hoe kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht over je bestelling, een product of onze diensten? Dat vinden wij jammer om te horen.

We komen graag met je in gesprek om te kijken wat er fout is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. En om jou uiteraard weer blij te krijgen! 

Heb je een klacht? Stuur deze naar ons per e-mail, maak een ticket aan in je accountomgeving of bel ons binnen de openingstijden van onze klantenservice. Op werkdagen proberen wij binnen 24 uur een reactie te geven. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

2.1 Hoe maak ik een account aan?

Om een account aan te maken op telefoonkabeltje.nl, klik je op ‘Inloggen’ rechtsboven in de blauwe balk van de pagina. Kies vervolgens in het veld wat tevoorschijn komt aan de rechterkant voor ‘Account aanmaken’. 

Je komt nu op een pagina waar je je gegevens kunt invullen. Verplichte velden worden aangegeven met een rood sterretje. Kies tot slot een sterk wachtwoord en klik op ‘Registreren’. 

Je ontvangt binnen een aantal minuten een bevestigingsmail en kun je met het opgegeven e-mailadres en wachtwoord inloggen op telefoonkabeltje.nl Welkom! ūüôā

Heb je na 30 minuten nog geen bevestiging e-mail ontvangen? Check dan ook nog even de spam map in je e-mailprogramma. Staat de e-mail daar ook niet of heb je andere problemen bij het aanmaken van een account? Stuur ons dan een e-mail op info@telefoonkabeltje.nl, we kijken graag met je mee!

 

2.2 Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Het wijzigen van je accountgegevens kan je eenvoudig doen in je persoonlijke accountomgeving.

Klik op de website op ‘Inloggen’ om in te loggen of op je initialen als je al bent ingelogd. Je ziet nu je contactinformatie, factuuradres, afleveradres en je nieuwsbriefvoorkeuren. Afhankelijk van welke gegevens je wilt aanpassen, klik je op de bijbehorende bewerk-knop (rechtsboven). Je wachtwoord kun je aanpassen bij ‘Contact informatie’.

2.3 Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je wachtwoord kan je ten alle tijde wijzigen in je persoonlijke accountomgeving. 

Klik in de bovenbalk op ‘Inloggen’ om in te loggen of op je initialen als je al ingelogd bent. Je ziet nu onder andere jouw contact informatie. Om je wachtwoord te wijzigen klik je op ‘Contact informatie’ of op ‘Wachtwoord wijzigen’. Je komt nu op een nieuwe pagina waar je onderin je wachtwoord kunt wijzigen. Vul je huidige wachtwoord in, kies een nieuw wachtwoord en klik op opslaan. Je kunt direct inloggen met je nieuwe wachtwoord.

2.4 Ik ben mijn wachtwoord vergeten…

Oeps, niet handig! Gelukkig kan je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken waarmee je weer snel kunt inloggen op telefoonkabeltje.nl.

Om een nieuw wachtwoord aan te maken klik je op ‘Inloggen’ rechtsboven in de blauwe balk van de webshop. Kies vervolgens in het veld wat tevoorschijn komt aan de linkerkant voor ‘Wachtwoord vergeten’. 

Je komt nu op een nieuwe pagina waar je het e-mailadres kunt invullen waarmee je het account hebt aangemaakt. Vul je e-mailadres in en klik op verstuur. Als je het juiste e-mailadres hebt ingevuld waarmee je het account hebt aangemaakt, ontvang je een e-mail met daarin een link om je wachtwoord te wijzigen.

Nadat je op deze link hebt geklikt kom je op een nieuwe pagina waar je een nieuw kunt wachtwoord kiezen. Als je dit gedaan hebt, kies je voor ‘Reset wachtwoord’. Je wachtwoord is nu aangepast! 

Nog vragen of opmerkingen? Maak in je account een ticket aan bij ‘Mijn tickets’ en wij komen er zo snel mogelijk bij je op terug. Of stuur een mail naar info@telefoonkabeltje.nl

3.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen op telefoonkabeltje.nl doe je in een aantal eenvoudige stappen:

  1. Zoek via het menu of via de zoekbalk de gewenste oplader(s). Weet je niet welke oplader je nodig hebt? Onder categorieen vind je en overzicht van alle apparaten en bijbehorende opladers.
  2. Plaats de gewenste producten in het winkelmandje.
  3. Ga naar het winkelmandje en klik op ‘bestelling afronden’.
  4. Log in op je account, bestel als gast of vul gegevens in als nieuwe klant.
  5. Kies de gewenste verzendmethode & betaalmethode en reken de bestelling af.
  6. Je bestelling is nu geplaatst, je oplader wordt zo snel mogelijk bezorgd!

3.2 Welke kabel moet ik bestellen?

Heeft jouw apparaat dringend energie nodig, maar weet je niet precies welke oplader hij lekker vindt? Geen paniek, neem telefonisch of via mail contact op om jou te helpen bij het bestellen van de juiste kabel en/of adapter.

3.3 In welke landen kan mijn bestelling worden bezorgd?

Telefoonkabeltje.nl bezorgt bestellingen in Nederland. Het is niet mogelijk om bestellingen naar adressen in andere landen te laten versturen.

3.4 Wat zijn de verzendkosten?

Bij het afronden van je bestelling zijn de verzenkosten al berekend in de prijs:

  • Normaal pakket met Track & Trace .

3.5 Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.

Soms komen bestelbevestigingen binnen in de spam/ongewenste e-mailmap van het e-mailsysteem wat je gebruikt. We raden je aan om te controleren of de e-mail in deze map is terecht gekomen. Als de bevestiging niet binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling is binnengekomen, kan je contact opnemen met onze klantenservice.

3.6 Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Alle bestellingen geplaatst op telefoonkabeltje.nl worden binnen een korte periode ingepakt, daarom is het niet mogelijk om de bestelling inhoudelijk te wijzigen of te annuleren zodra deze is betaald. Verkeerd bestelde producten kunnen daarom binnen 14 dagen naar ons worden geretourneerd. Heb je verkeerde adresgegevens ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij de adresgegevens kunnen wijzigen. Let op: als het pakket is verzonden, kunnen ook wij geen aanpassingen meer maken. 

Is de bestelling nog niet betaald? Dan is het in de meeste gevallen mogelijk om de bestelling te annuleren. Graag ontvangen we je verzoek tot annulering in een e-mail met uw ordernummer en achternaam op info@telefoonkabeltje.nl of via een ticket aangemaakt in de accountomgeving.

3.7 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van de gekozen verzendoptie. Klik hier voor alle levertijden.

3.8 Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van de bestelling houden we je op de hoogte van de status van de bestelling tot het pakket is afgegeven aan de bezorger. Ook kan je de status van je bestelling volgen in je account:

  1. Log in op je account.
  2. Ga naar ‘Mijn bestellingen’ – hier vind je alle informatie over je laatste bestelling.
  3. Klik op ‘bekijk’ om de huidige status van de bestelling te bekijken.

3.9 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Als je bestelling voor 18:00 wordt gedaan dan is je order op de dag van bestelling verstuurd. In Nederland ontvang je deze meestal binnen één werkdag.

Let op: in Nederland worden geen pakketten bezorgd op zondag en maandag.

Helaas kan het gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, in de meeste gevallen wordt het pakket alsnog afgeleverd al dan niet met vertraging. Daarom vragen we jou om in Nederland 5 werkdagen af te wachten vanaf de dag van verzending, de kans is groot dat de bestelling binnen deze periode alsnog wordt bezorgd. Heb je na deze periode je pakket nog niet ontvangen? Dan ontvangen we graag onderstaande gegevens in een e-mail naar info@telefoonkabeltje.nl:

  • Je ordernummer
  • Het verzendadres (deze vindt u in de orderbevestiging en in uw account)
  • Een korte toelichting van het probleem

3.10 Ik heb het verkeerde product ontvangen 

Heb je een verkeerd product ontvangen? Sorry! Graag ontvangen wij een e-mail op info@telefoonkabeltje.nl met daarin de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • √Č√©n of meerdere foto’s van het verkeerd ontvangen product.

Wij zullen de bestelling controleren en zo snel mogelijk terugkoppeling geven over het vervolg.

3.11 Mijn bestelling is beschadigd 

Is de verpakking van het pakket zwaar beschadigd bij levering? Dan vragen wij je de bezorging te weigeren, zodat deze retour naar ons kan worden gestuurd. Wij zullen bij ontvangst van het pakket contact met je opnemen.

Is je bestelling zelf beschadigd of is deze defect? We lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op. Stuur een e-mail naar info@telefoonkabeltje.nl met daarin je ordernummer en een foto van de schade, dan lossen wij het zo snel mogelijk op!

4.1 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij het afronden van je bestelling kies je eenvoudig één van onderstaande betaalmethoden voor het betalen van je bestelling:

  • iDeal
  • PayPal
  • Sofort
  • Creditcard (Mastercard, Visa)

Meer informatie over deze betaalmethoden lees je hier.

4.2 Zijn de prijzen op Telefoonkabeltje.nl inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen op Telefoonkabeltje.nl zijn inclusief BTW

5.1 Mag ik mijn aankoop (gedeeltelijk) retourneren?

 

Ja, dat mag.

Heb je het product ontvangen, maar ben je van gedachten veranderd? Na ontvangst van het product heb je 14 dagen bedenktermijn waarin je kan besluiten of je het product houdt of naar ons terugstuurt. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Na melding dat je van je aankoop afziet (binnen de 14 dagen bedenktermijn) heb je nog 14 dagen om het product te retourneren. Je kan ook zonder melding het product naar ons terugsturen. Dit dient dan te gebeuren binnen de 14 dagen bedenktermijn.

Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Stuur deze dan zo snel mogelijk terug onder vermelding van het probleem. 

Retourbeleid

  • Het product dient in originele nieuwstaat met originele productverpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, retour te worden gestuurd.¬†
  • Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen. Het product dient vervolgens binnen 14 dagen na je melding dat je van de aankoop afziet retour te worden gestuurd.
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Wij hanteren de richtlijn dat, afhankelijk van de exacte staat van door gebruik beschadigde en/of niet meer verkoopbare producten, de terugbetaling maximaal 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag is.

 

5.2 Heb ik garantie op mijn aankoop?

 

Voor alle artikelen die je op Telefoonkabeltje.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Is je bestelde product kapot binnen 6 maanden na ontvangst? Dan heb je wettelijke garantie op je product, mits kan worden aangetoond dat het defect niet is veroorzaakt door onjuist gebruik. Is je oplader binnen 6 maanden na bezorging defect? Stuur een e-mail naar info@telefoonkabeltje.nl en vermeld de volgende gegevens:

  • Ordernummer
  • Welk product is defect?
  • Omschrijving van het probleem
  • Duidelijke foto(‘s) van de oplader om defecten door onjuist gebruik te kunnen uitsluiten

Let op: 6 maanden na levering van het product vervalt de wettelijke garantie.

 

5.3 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

 

  1. Download en print het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
  2. Verpak het product goed en geef deze af bij een PostNL punt of andere vervoerder. De verzendkosten dien je zelf te betalen. Vind hier het dichtsbijzijnde PostNL punt.
  3. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd.
  4. Je ontvangt binnen 14 dagen na je herroeping mededeling een update over je retour van ons.

Je kan ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht

Verstuur het pakket naar onderstaand retouradres, retouren die binnenkomen op ons vestigingsadres kunnen wij helaas niet verwerken.

Telefoonkabeltje.nl
Afd. Retouren
Rauwenhoffstraat 41
3023JD Rotterdam

 

5.4 Hoe lang duurt de verwerking van mijn retour?

 

Na ontvangst van je retour zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. 

Terugbetaling

Heb je een product teruggestuurd en gekozen voor terugbetaling? Je ontvangt het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen na ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je ontvangt het geld terug via de door jouw gekozen en gebruikte betaalmethode bij het betalen van jouw bestelling. Bij terugbetalingen via creditcard kan het tot 14 dagen duren voor het bedrag is teruggestort.

Omruiling

Heb je een product teruggestuurd en gekozen voor omruiling? Dan versturen wij jouw nieuwe product binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour. Dit pakket wordt binnen de standaard levertermijn bezorgd.

 

5.5 Wie betaalt de kosten van de retourzending?

 

Alle producten die u bij ons koopt kunt u binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat u het product compleet en onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten (- afhankelijk van gewicht – tussen de ‚ā¨1,82 en ‚ā¨4,40) zijn voor uw eigen rekening. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de dag dat u het product ontvangt start de veertien dagen bedenktermijn.

 

5.6 Wanneer krijg ik mijn betaling terug?

 

Heb je een product teruggestuurd en gekozen voor terugbetaling? Je ontvangt het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen na ontbinding. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je ontvangt het geld terug via de door jouw gekozen en gebruikte betaalmethode bij het betalen van jouw bestelling. Bij terugbetalingen via creditcard kan het tot 14 dagen duren voor het bedrag is teruggestort.

 

5.7 Ik heb gekozen voor omruilen, wanneer ontvang ik het nieuwe product?

 

Heb je een product teruggestuurd en gekozen voor omruiling? Dan versturen wij jouw nieuwe product binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour. Dit pakket wordt binnen de standaard levertermijn bezorgd.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Meer informatie